جلسه نظارت ستادی به منظور نظارت بر عملكرد اداره کل اوقاف و امور خيريه استان کرمانشاه با حضور قائم مقام، معاونین، مدیران و کارشناسان سازمان ، در سالن اجتماعات این اداره‌كل برگزار شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی  سازمان اوقاف وامور خیریه، قائم مقام سازمان در این نشست  گفت : سال 95 سال اقدام و عمل است و همه ما می بایست برای رسیدن به اهداف والای نظام اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه بکوشیم .
 
مهندس عبدالرضا عابد افزود : امیدواریم با همت و تلاش همه همکاران و مسئولین در سال جاری کارنامه قابل قبولی داشته باشیم.
 
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در باره اقتصاد مقاومتی گفت: دشمنان ایران و اسلام به دنبال منافع خود  وتضعیف ایران هستند اما هیچ گاه ملت سرافراز ایران تسلیم خواسته های شوم آنان نخواهند شد.
 
عابد تصریح کرد : ما در اول راه هستیم و باید تلاش بیشتری کنیم که بتوانیم در راستای فرمایشات مقام عظمای ولایت که همانا اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است گام های موثری برداریم.
 
وی افزود: رهبر انقلاب اسلامی در فرمایشاتشان فرمودند که مسئولین اجرایی کشور نباید به دیگر کشورها امید داشته باشند و باید در مسیر خودکفایی و اتکا به خود حرکت کنند.
 
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه بیان داشت: ایران اسلامی در دنیا به جهت جمعیت یک درصد و به لحاظ مساحت دو درصد کل جهان را دارا است از جهتی 7 درصد ذخایر  دنیا را به خود اختصاص داده است و این امر نشان می دهد که ما از هر نظر دارای ظرفیت و توانمندی هستیم.
 
عابد تصریح کرد: امروز که توفیق خدمت به ملت بزرگ ایران را داریم باید از این فرصت برای خدمتگذاری صادقانه و خالصانه استفاده بهینه داشته باشیم که باقیات صالحاتی برای خود بجای بگذاریم.
 
گفتنی است؛ در این جلسه، روند فعاليت‌ها و عملكرد صورت گرفته در سال گذشته ارائه شد و در ادامه نيز راهكارهايی برای برنامه‌های آتی بیان شد.
/2759/